Kategorier
Handlingsfacetter
|
G. Efter faste regler
Servicetekst
G kategorien dækker sager der
- 1) behandles på baggrund af faste regler og
- 2) er almindeligt forekommende
Facetterne bruges til søgning efter bestemte sagstyper, ledelsesinformation eller søgning på tværs i forhold til emner.
- Efter faste regler i almindelighed [=Facet]
- Oprettet 1988-01-01
- Rettet 2011-11-01
- afgørelser efter faste regler, principper eller instrukser
- beslutninger ud fra faste regler, principper eller instrukser
- generelle henvendelser
- generel vejledning
- generel rådgivning
- videresendelse af henvendelser til rette myndighed
- Adgangsforbud overfor truende borgere+23.35.10
- Administrationsaftaler, administration af pensioner+23.30.05
- Administrative sager efter faste regler [+Emne]
- Affaldsproducentens indberetning til kommunalbestyrelsen, anvendelse af affaldsprodukter til jordbrugsformål+07.20.08
- Afgangsbevis folkeskolens 10.klasse-prøve - enkeltfag+17.05.32
- Afgangsbevis folkeskolens afsluttende prøver - enkeltfag+17.05.32
- Afgangsbevis, bilag - specialundervisning+17.05.32
- Afgørelse om anvendelse af alarmsystemer eller pejlesystemer+27.66.05
- Afgørelse om at et dyrehold må anses for at være erhvervsmæssigt+09.18.01
- Afgørelse om at låse eller sikre yderdøre eller vinduer, botilbud +27.66.08
- Afgørelse om at sikre yderdøre eller vinduer, botilbud+27.66.08
- Afgørelse om befordringsbehov, STU+54.18.16
- Afgørelse om genoptræning / vedligeholdelsestræning+27.36.12
- Afgørelse om ikke at yde hjælp til personer, som udsættes af beboelseslejemål +27.69.12
- Afgørelse om indstilling til vidtgående specialundervisning ved regionsrådets foranstaltning+17.03.09
- Afgørelse om levering af post til døren+30.10.30
- Afgørelse om personlig og praktisk hjælp+27.36.20
- Afgørelse om rådighed for henvist arbejde, 6 ugers jobrettet uddannelse+15.20.30
- Afgørelse om størrelsen af den likvide formue, Udbetaling Danmark, UDK+32.03.04
- Afgørelse om størrelsen af den personlige tillægsprocent, Udbetaling Danmark, UDK+32.03.04
- Afgørelse om uddannelsestilbud, STU+54.18.05
- Afgørelser efter faste regler [+Emne]
- Afgørelser om optagelse i dagtilbud for børn+28.09.40
- Afslag efter faste regler [+Emne]
- Aftale om mentorstøtte mellem jobcenteret og den person, der får støtten+15.20.36
- Aftale om refusion af sygedagpenge ved langvarig eller kronisk sygdom m.v.+32.30.06
- Aftale om refusion af sygedagpenge, ml. arbejdsgiver og lønmodtager, kronisk sygdom+32.30.06
- Aktivitetsplan for skoleåret+17.02.30
- Almindelig opkrævning / afregning mellem kommuner [+Emne]
- Anbringelse af beholdere og lignende genstande på vej, ansøgning om+05.14.04
- Anmeldelse af areal som halvkulturareal eller udyrket areal+01.13.25
- Anmeldelse af genopdyrkningsret+01.13.25
- Anmeldelse af opførelse af ensilageplads eller silo+09.17.38
- Anmeldelse af socialt bedrageri+32.45.04
- Anmeldelser af brud til Datatilsynet+85.10.13
- Anmodning fra Udbetaling Danmark, kopi af akter, børnebidrag+32.15.04
- Anmodning fra Udbetaling Danmark, kopi af akter, underholdsbidrag+32.15.00
- Ansættelse af personer i akutjob+81.03.00
- Ansættelse, personale+81.03.00
- Ansøgning om aftale efter sygedagpengelovens § 58a (Selvstændig erhvervsdrivende)+32.30.07
- Ansøgning om enkeltydelser+32.21.12
- Ansøgning om hjemmehjælp+27.36.20
- Ansøgning om hjælp til forsørgelse+32.24.04
- Ansøgning om indskrivning af børn i folkeskolen+17.20.01
- Ansøgning om legat+00.06.04
- Ansøgning om overkørselstilladelse+05.01.10
- Ansøgning om personligt tillæg+32.03.12
- Ansøgning om seniorpension+32.03.44
- Ansøgning om snerydning/havehjælp+27.36.28
- Ansøgning om stadeplads+05.14.05
- Ansøgning om støtte til udgifter til bygningsfornyelse af private udlejningsboliger+01.11.22
- Ansøgning vedrørende informationsteknologiske hjælpemidler/forbrugsgoder+27.60.00
- Anvisning til ældrebolig/handicapbolig (visitation)+27.45.04
- Arbejdsløshedsstatistik+15.00.00
- Arbejdsmarkedsstatistik+15.00.00
- Arealanvendelse, frist for færdiggørelse af projektet eller oprydningen, jordforureningsloven+09.08.05
- BOSSINF, indberetning til+03.00.00
- Badebroer og bådebroer, ansøgninger og tilladelser+01.24.16
- Bevillinger til alkohol, bevillingsnævn+22.01.01
- Bevillinger til udskænkning af stærke drikke+22.01.01
- Bevillingsnævn, alkoholbevillinger+22.01.01
- Bevis for folkeskolens afgangsprøve enkeltfag +17.05.32
- Beviser, konkrete, prøver og eksamen i folkeskolen+17.05.32
- Beværterbevillinger+22.01.01
- Borgerforslag+00.16.00
- Borgerprotester [+Emne]
- Brakjord, anmeldelse+01.13.25
- Budgetforarbejder+00.30.10
- Budgetopfølgninger, SFO+00.30.14
- Budgetopfølgninger, folkeskolen+00.30.14
- Budgetudkast+00.30.10
- Byfornyelsesbeslutning om tilsagn til støtte til ejeren+01.11.22
- Byggeaffald og anlægsaffald, konkret anmeldelse til kommunen+07.17.18
- Byggeaffald og anlægsaffald, konkret anmeldelse til kommunen+07.18.22
- Byggetilladelse, konkret+02.34.02
- Børneattest, erklæring om indhentelse efter folkeoplysningsloven+18.15.08
- Containere, anbringelse på vej, ansøgning om+05.14.04
- Dataindberetning, socialområdet+27.69.52
- Dataindberetning, stofmisbrugsdatabasen+27.69.52
- Delpension, afgørelse om ret til+32.03.24
- Eftersyn, konkrete sager, almene boliger+03.02.20
- Eksamensbeviser mv., konkrete, prøver og eksamen i folkeskolen+17.05.32
- Erklæring om indhentelse af børneattest efter folkeoplysningsloven+18.15.08
- Erklæring om oplysningspligt - revalidering+15.17.12
- Erklæring om oplysningspligt, barselsdagpenge ved graviditet, fødsel og adoption+32.30.08
- Erklæring om oplysningspligt, sygedagpenge+32.30.04
- Feriefond, ansatte+81.16.00
- Fleksjob, 6 ugers jobrettet uddannelse, tilskud til dækning af deltagerbetaling+15.20.30
- Fleksjob, befordringsgodtgørelse, jobrettet uddannelse+15.20.30
- Fleksjobbevis+15.20.24
- Flyttemeddelelse udlandet+23.05.12
- Fonde, ansøgning om støtte fra+00.06.04
- Forhåndsanmeldelse af areal som halvkulturareal eller udyrket areal+01.13.25
- Fornyelse af alkoholbevilling+22.01.01
- Forpagtere, restauranter, godkendelse+22.01.01
- Fototilladelse, folkeskolen+17.20.01
- Fratagelse af alkoholbevilling+22.01.01
- Friskoler, indberetning om elevers manglende opfyldelse af undervisningspligten+17.20.15
- Fritagelse af fysiske personer fra obligatorisk tilslutning til Offentlig Digital Post+23.15.15
- Fysioterapi, afgørelse om vederlagsfri behandling+29.21.08
- Garantistillelse, udenlandsk ægtefælle+15.40.25
- Garantistillelse, visum, udlændingeloven+15.40.25
- Generelle henvendelser [+Emne]
- Generelle sager [=Facet]
- Genopdyrkningsret, halvkulturarealer og udyrkede arealer+01.13.23
- Godkendelse af ejerens regnskab ifm bygningsfornyelse af private udlejningsboliger+01.11.22
- Godkendelse af svømmebadsanlæg+09.01.07
- Godkendelse af uddannelsesplan, STU+54.18.08
- Gravide alkoholmisbrugere, tilbageholdelse i behandling, afgørelse+29.24.04
- Gravide stofmisbrugere, kontrakt ifm døgnophold+27.57.04
- Grundejerbidrag, vejbidrag, til offentlige veje, konkrete afgørelser, pålæg om+05.18.00
- Grænsegængere+32.39.00
- Grænsegængere, lovvalg vedrørende sygesikring+29.03.16
- Handicapråd, diæter, erstatning for tabt arbejdsfortjeneste og udgiftsgodtgørelse, udbetaling +27.69.48
- Handleplaner for den enkelte borger efter serviceloven mv. [+Emne]
- Henvendelse til kommunen vedr. andre myndigheders kompetenceområde [+Emne]
- Hjemmehjælp, tildeling af (visitation)+27.36.20
- Hjemmetræning, økonomisk støtte til+32.18.12
- Indberetning af data til sanktionsstatistik, kontanthjælp+32.24.04
- Indberetning af den specialiserede revalidering til beskæftigelsesregionen+15.17.12
- Indberetning af karakterer til undervisningsministeriet+17.05.30
- Indberetning af oplysning om helbredstillæg til Lægemiddelstyrelsens Centrale Tilskudsregister (CTR)+32.03.12
- Indberetning af oplysninger om udlån af genbrugshjælpemidler+27.69.52
- Indberetning af oplysninger på socialområdet+27.69.52
- Indberetning af statistik og oplysninger vedrørende behandlingstilbud til stofmisbrugere+27.51.04
- Indberetning af visse ydelser på ældreområdet+27.69.52
- Indberetning efter jordforureningsloven+09.08.06
- Indberetning før påbegyndelse af opførelse, private andelsboliger+03.03.02
- Indberetning om godkendelse af endelig anskaffelsessum, private andelsboliger+03.03.03
- Indberetning om planer for almene boliger+03.00.01
- Indberetning til Miljøstyrelsen om import/eksport af grønt affald+07.00.08
- Indberetning til Miljøstyrelsen, anvendelse af affaldsprodukter til jordbrugsformål+07.20.08
- Indberetning til Stofmisbrugsdatabasen, indsats mod hepatitis C+29.24.08
- Indberetning, arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger (AMFORA), kontanthjælp+32.24.04
- Indberetning, arbejdsmarkedspolitiske foranstaltninger (AMFORA), sygedagpenge+32.30.04
- Indberetning, lægelige kerneydelser, forebyggelse, udredning og sikring af behandling for hepatitis C+29.24.08
- Indberetninger af oplysninger om vejnet+05.01.00
- Indberetninger af vejafgifter vedr. statsveje+05.01.30
- Indenrigsministeriets anmodning om oplysninger (sociale spørgsmål)+27.69.52
- Indsendelse af statistiske oplysninger, det sociale område, retssikkerhedsloven+27.69.52
- Indstillinger, vidtgående specialundervisning+17.03.04
- Integrationsindsats, oplysninger til staten+15.40.00
- Jordforurening, forespørgsler om+09.08.07
- Journalnotater vedrørende bistand til borgere efter Udbetaling Danmark loven+32.64.04
- Karantæne, sygedagpenge, personer dømt for overtrædelse af straffelovens § 81a+32.30.04
- Klager over mobning, dagtilbud+28.09.12
- Klimaskærm, støtte til bygningsfornyelse+01.11.24
- Kommunale sundhedsindsatser, indberetning til Sundhedsdatastyrelsen+29.00.00
- Kommunalt rådighedstilsyn, STAR+32.24.00
- Kommunens konkrete indkøb og udbud, relevant emne i hovedgruppe 88 [+Emne]
- Kommunens udtalelse til brug for familiesammenføring, modtagelse af hjælp+32.24.04
- Kondemnable forhold, støtte til bygningsfornyelse+01.11.24
- Konkrete afgørelser på baggrund af regler/præcedens og generelle henvendelser [+Emne]
- Konkrete anmeldelser om brud på persondatasikkerheden+85.10.13
- Konkrete fuldmagter+23.30.15
- Konkrete kontrakter mellem indkvarteringsoperatøren og asylansøgeren+15.40.30
- Konkrete tillægsbevillinger+00.30.18
- Kontrakt om behandling for stofmisbrug med mulighed for tilbageholdelse+27.51.04
- Kortfattet årlig rapport om tilsynsvirksomheden, brændstoffers svovlindhold+09.10.08
- Landbrugsstatistik+24.01.00
- Leaving Certificate 10th form+17.05.32
- Leaving Certificate 9th form+17.05.32
- Ledighedsstatistik+15.00.00
- Legat, ansøgning om+00.06.04
- Levering af post til døren jf postloven+30.10.30
- Leveringsaftale, aftale om levering af affald til bruger i kopi til kommunen+07.20.08
- Logningskontrol af brugere+85.15.25
- Logningsrapporter+85.15.25
- Lovvalg, sygesikring, konkrete afgørelser+29.03.16
- Lærerens årsplanlægning+17.02.30
- Læseplaner for modersmålsundervisningen, godkendelse+17.15.04
- MUS, medarbejderudviklingssamtaler+81.04.02
- Markplan for jordbrugsbedriften samt kort med angivelse af udspredningsarealer til kommunalbestyrelsen+07.20.12
- Natoklassificering af broer+05.03.00
- Opgørelse til Rigspolitichefen, betalte parkeringsafgifter+05.09.04
- Oplysning om NemKonto+23.15.10
- Oplysning om specifik konto efter NemKontoordningen+23.15.10
- Oplysninger til Socialministeriet om udviklingen på det sociale område+27.69.52
- Oplysninger til brug ved beregning af social pension+32.03.00
- Oplysningsskema, opfølgning vedr. sygedagpenge+15.17.06
- Optagelse/visitation til boligtilbud for ældre mv.+27.45.04
- Oversendelse, henvendelser til rette myndighed [+Emne]
- Parkeringsafgifter, opgørelse til Rigspolitichefen+05.09.04
- Parkeringsfonde+02.01.02
- Pejlesystem og alarmsystem, afgørelse om konkret anvendelse efter ansøgning fra institution+27.66.05
- Pensionister, oplysningspligt i forbindelse ved udlandsophold+32.03.04
- Personale, trusler mod+87.15.00
- Personalesagen, ansættelse+81.03.00
- Plads i fritidshjem i anden kommune+28.12.28
- Plejehjem og beskyttede boliger, visitation til+27.42.08
- Politianmeldelse, anvendelse af ulovligt fyrværkeri+14.12.22
- Politianmeldelser, hærværk/tyveri på ejendomme+82.00.03
- Prøvebeviser, efterskoler og private grundskoler+17.05.32
- Redegørelse til Miljøstyrelsen, opbevaring af slam fra offentlige spildevandsanlæg+07.20.10
- Registrering og indberetning af data på beskæftigelsesområdet til Arbejdsmarkedsstyrelsen+15.00.00
- Rehabiliteringsplan, den konkrete+15.17.18
- Remonstration [+Emne]
- Revision af handleplaner for den enkelte borger efter serviceloven mv. [+Emne]
- Rutineafgørelser efter faste retningslinjer [+Emne]
- Rutinesager efter faste retningslinjer [+Emne]
- Rådgivning/vejledning, generelle henvendelser [+Emne]
- SFO budget, decentralt budget+00.30.12
- Sagsafgørelse, efter faste regler [+Emne]
- Samfundstjeneste, ansættelse+81.03.00
- Sikkerhedsstillelse efter udlændingeloven+15.40.25
- Skolelederens indstilling af barn til PPR vurdering+17.03.04
- Skolelederens indstilling af førskolebørn og elever til PPR+17.03.04
- Skolelederens indstilling til en pædagogisk-psykologisk vurdering, PPV+17.03.04
- Skolens budget, decentralt budget+00.30.12
- Skolestatistikker til andre+17.00.00
- Skovrejsning, anmeldelse om, til kommunalbestyrelsen+01.13.23
- Skærmende beplantning+01.13.27
- Sociale områder, statistik til andre myndigheder, retssikkerhedsloven+27.69.52
- Socialministeriets anmodning om oplysninger (sociale spørgsmål)+27.69.52
- Spildevandstilladelser, spildevandsforsyningsselskaber+06.01.15
- Spildevandstilladelser, tilslutning til offentlige spildevandsanlæg+06.01.15
- Spiritusbevillinger+22.01.01
- Standpunktsprotokol, specialundervisning+17.05.30
- Statistiske oplysninger til ministerier, social pension+32.03.00
- Statsejet ventekonto+23.15.15
- Statsveje, indberetning af vejudgifter+05.01.45
- Stillingsopslag i kommunen, akutjob+81.02.00
- Støtte i form af kontant tilskud til udgifter, bygningsfornyelse af ejerboliger og andelsboliger+01.11.24
- Støtte i form af kontant tilskud til udgifter, bygningsfornyelse af erhverv+01.11.26
- Støtte i form af kontant tilskud til udgifter, bygningsfornyelse af forsamlingshuse mv.+01.11.27
- Støtte til bygningsfornyelse af ejerboliger og andelsboliger+01.11.24
- Støtte til udgifter til bygningsfornyelse af private udlejningsboliger+01.11.22
- Særlig støtte i hjemmet, SEL § 32, dækning af tabt arbejdsfortjeneste+32.18.12
- Taler / talepapir / taleskrivning [+Emne]
- Tidligere facetnr. G12
- Tidligere facetnr. G15
- Tilbagekaldelse af alkoholbevilling+22.01.01
- Tilbud om vederlagsfri behandling hos en fysioterapeut i praksissektoren+29.21.08
- Tilbudsportalen, afgørelse om optagelse af tilbuddet som generelt egnet+27.03.00
- Tilkendelse af kontantydelser ved moderskab og uarbejdsdygtighed, EØF+32.39.00
- Tilladelse fra politiet til tryghedsvagters brug af hunde +05.23.15
- Tilladelse hovedbeklædning, fotografi til kørekort+23.09.04
- Tilladelse til tilslutning af spildevand til anlæg, spildevandsforsyningsselskaber+06.01.15
- Tilladelser efter faste regler, ansøgning om [+Emne]
- Tilskud til skolefrugt, ansøgning om+17.04.18
- Tilskud til skolemad, ansøgning om+17.04.18
- Tilskud til udgifter til hjælpemidler+15.20.34
- Transport af børn i institution/dagpleje+28.09.00
- Tro og love erklæringer, konkrete, multimediebeskatning+81.19.00
- Trusler mod personale+87.15.00
- Tvister om lejeforhøjelser efter reglerne om forbedringer+03.09.03
- Tvister, anvisning af almene familieboliger+03.12.18
- Tvister, betaling af leje mv.+03.12.08
- Tvister, betaling for varme og vand+03.12.09
- Tvister, brugsrettens overgang til andre+03.12.11
- Tvister, fællesantenner+03.12.10
- Tvister, huslejeregulering for beboelseslejligheder+03.09.01
- Tvister, installationer og forbedringer+03.12.07
- Tvister, lejeaftalen+03.12.01
- Tvister, lejefastsættelse og lejeregulering+03.12.02
- Tvister, lejerens brug af det lejede+03.12.12
- Tvister, lejerens fraflytning+03.12.15
- Tvister, lejerens indflytning+03.12.03
- Tvister, mangler ved boligen+03.12.04
- Tvister, opsigelse og genhusning, almene boliger+03.12.13
- Tvister, tvister om beslutninger+03.12.17
- Tvister, udlejerens adgang til det lejede+03.12.06
- Tvister, udlejerens ret til at hæve lejeaftalen+03.12.14
- Tvister, vedligeholdelse og istandsættelse+03.12.05
- Tvister, vedligeholdelse og opretning i private boliger+03.09.02
- Udbetaling af støtte, bygningsfornyelse af ejerboliger og andelsboliger+01.11.24
- Udbetaling af støtte, bygningsfornyelse af erhverv+01.11.26
- Udbetaling af støtte, bygningsfornyelse af forsamlingshuse mv.+01.11.27
- Udbetaling af tilskud til ejeren, bygningsfornyelse af private udlejningsboliger+01.11.22
- Uddannelsesoplysninger til Danmarks Statistik+17.00.00
- Udlejningsvirksomhed med fartøjer til sejlads, tilladelse til+01.05.15
- Udmeldelse af dagpleje/daginstitution mv.+28.09.40
- Udstedelse af dokumentation for dansk lovvalg+29.03.16
- Udtalelse til Udlændingestyrelsen til brug for behandlingen af en sag, udlændingelovens § 9+15.40.00
- Udviklingen på det sociale område, oplysninger til Socialministeriet, retssikkerhedsloven+27.69.52
- Valgstatistik+84.00.00
- Vederlag, dagpleje+28.03.04
- Vejledning/rådgivning, henvendelser fra borgere generelt [+Emne]
- Vejmyndighederne, afgørelse om vejbidrag+05.18.00
- Vejnet, indberetninger+05.01.00
- Videresendelse af henvendelser til rette myndighed [+Emne]
- Visitation til plejebolig+27.42.08
- Visitation, fremmede ansøgere, plejehjem+27.42.08
- Visitation/optagelse til plejehjem+27.42.08
- § 56 aftale - refunderet udgift til sygedagpenge+32.30.06
- Årlig redegørelse fra jordkøbsnævnet+01.15.00
- Årlig redegørelse, kommunens brug af tilbud i regionen+27.03.40
- Årsplanlægning, den enkelte lærer+17.02.30
- Ældreråd, diæter, erstatning for tabt arbejdsfortjeneste og udgiftsgodtgørelse, udbetaling+27.69.40
- Oprettet 1988-01-01
- Rettet 2011-11-01
- Oprettet 1988-01-01
- kommunal ejendom / grunde
- knowhow
- overskudsproduktion
- Afståelse af vandforsyninger og spildevandsforsyninger, salg+13.02.00
- Arbejder udført for private [+Emne]
- Arbejder udført for private, veje+05.02.02
- Ejendomme, salg+82.02.00
- Ejendomssalg+82.02.00
- Foredrag og kurser kommunen afholder for andre kommuner [+Emne]
- Overskudsjord, salg [+Emne]
- Private, arbejder udført for [+Emne]
- Salg af brænde, flis og sankekort, kommunale skove+04.10.00
- Salg af ejendom, tjenesteydelser, varer mv. [=Facet]
- Salg af el+13.01.16
- Salg af knowhow mellem forvaltninger/kommuner [+Emne]
- Salg af kommunale ejendomme+82.02.00
- Salg af konsulentydelser for andre [+Emne]
- Salg af laboratorieydelser+13.35.50
- Salg af vandforsyning+13.02.00
- Salg, konkret, af kommunens andel i andelsboligforening+03.03.19
- Oprettet 1988-01-01
- Rettet 2016-02-01
- Handlingsfacetten dækker sager om deklarationer og servitutter.
- Eksempler er deklarationer ifm. ejendomme, parkeringsdeklarationer, deklarationer ifm. afhændelse af bioaske.
- Aftagning af naturgas, påtegning af deklaration+13.11.00
- Deklarationer ifm. afhændelse af bioaske, bioaskebekendtgørelsens kap. 3+07.22.04
- Deklarationer og servitutter [=Facet]
- Fredningsdeklaration+01.05.00
- Levering af naturgas, påtegning af deklaration+13.11.00
- Påtegning af deklaration for levering/ aftagning af naturgas+13.11.00
- Tinglysning [+Emne]
- Tinglysning af deklaration på ejendomme, som har modtaget støtte, ejerboliger og andelsboliger+01.11.24
- Tinglysning af påbud eller forbud+09.08.28
- Tinglysning af servitutter+01.04.00
- Tinglysningsmæssige berigtigelser [+Emne]
- Oprettet 1999-01-01
- Rettet 2006-12-01
- Deltagerlister, kommunens egne kurser [+Emne]
- Egenproduceret materiale fra undervisning [+Emne]
- Foredrag og kurser kommunen selv udfører [+Emne]
- Foredrag, kommunens egne [+Emne]
- Foredragsmateriale, kommunens eget [+Emne]
- Heldagskurser, kommunens egne [+Emne]
- Kurser og kursusafholdelse [=Facet]
- Kurser og kursusafholdelse, interne [+Emne]
- Kurser som kommunen afholder for andre, fx forældrebestyrelser, jobsøgende [+Emne]
- Kurser, kommunens egne [+Emne]
- Kursusmateriale, kommunens eget [+Emne]
- Oplæg til foredrag [+Emne]
- Oplæg, kommunens egne [+Emne]
- Powerpoint præsentationer fra egne kurser, foredrag, temadage / slides [+Emne]
- Seminarer, kommunens egne [+Emne]
- Temadage, kommunens egne [+Emne]
- Uddannelsesforløb, kommunens egne [+Emne]
- Undervisningsforløb, kommunens egne [+Emne]
- Undervisningsmateriale, egenudviklet [+Emne]
- Workshops, kommunens egne [+Emne]
- Oprettet 2004-08-01
- Rettet 2013-11-01
G00. Efter faste regler i almindelighed [K5]
Servicetekst
G00 anvendes når en sag går på tværs af flere G handlingsfacetter eller når G facetkategorien ikke rummer en specifik facet til sagen.
Stikord
Historik
G01. Generelle sager [K5]
Servicetekst
G01 anvendes til almindeligt forekommende sager, fx:
G01 bruges til at skelne generelle sager fra de specielle, dvs. sager hvor facetten bruges til søgning efter bestemte sagstyper, ledelsesinformation eller søgning på tværs af emner.
Stikord
Historik
G07. Udlån (ikke økonomisk) [K5]
Servicetekst
G07 bruges til sager vedrørende udlån af kommunale værdier, uden at der opkræves penge for udlånet. Som eksempler kan nævnes udlån af hjælpemidler til ældre og handicappede samt udlån af diverse lokaler og driftsmidler i form af toiletvogne, skurvogne, scener, Av-midler, og hvad kommunen nu ønsker at udlåne til eksempelvis kulturelle arrangementer.
Stikord
Historik
G10. Salg af ejendom, tjenesteydelser, varer mv. [K5]
Servicetekst
G10 anvendes til sager, hvor kommunen sælger varer, tjenesteydelser, ejendom mv.
Fx salg af
Stikord
Historik
G14. Deklarationer og servitutter [K5]
Servicetekst
Handlingsfacetten dækker ligeledes tinglysning af ejendomme.
Stikord
Historik
G20. Egne kurser, foredrag og temadage [K5]
Servicetekst
Dækker kurser, foredrag, temadage og undervisningsforløb, som kommunen selv afholder.
Anvendes til egenproduceret materiale (præsentationer, program, deltagerlister etc.)
Kombineres med relevante emne.
Anvendes også til kurser/foredrag afholdt for andre.